SOMEWHERE BETWEEN

października 01, 2017


Czyli walka z czasem o największą stawkę…

O CZYM OPOWIADA?
Laura Price zna dokładne okoliczności, w jakich jej córka zostanie zamordowana. Nie wiedząc kim jest zabójca, kobieta próbuje zapobiec tragicznym wydarzeniom.

MOJA OPINIA 
„Somewhere between” to amerykański serial telewizyjny z gatunku thriller. Jest to adaptacja koreańskiego serialu „Boży Dar – 14 Dni”, którego scenariusz napisała Choi Ran.  Spotkałam się z wieloma negatywnymi recenzjami tego serialu, jednak moja jest  prawie w stu procentach pozytywna. Nie jest to być może produkcja najwyższych lotów, jednak mnie bardzo się podobała. Serial nie jest nudny, a wręcz przeciwnie wszystkie wydarzenia są przedstawione w bardzo interesujący sposób i dzieją się dość  szybko.  Nie możemy zobaczyć tam również żadnych niedokończonych wątków, co jest jak najbardziej na plus. Serial opowiada tak naprawdę o przeznaczeniu i o tym jak ciężko jest je oszukać. Oglądając te wszystkie odcinki możemy dowiedzieć się czy tak naprawdę w ogóle można to zrobić. Serial tak bardzo mnie wciągnął, że skończyłam go w ciągu kilku dni, oglądając  jeden odcinek po drugim. Wiele osób narzeka na grę aktorską, jednak moim zdaniem nie jest ona aż taka zła. W roli głównej możemy zobaczyć Paulę Patton, która według mnie bardzo dobrze odgrywa rolę matki, która zrobi wszystko, aby uratować swoje dziecko. W obsadzie aktorskiej możemy zobaczyć również takich aktorów jak: Devon Sawa, Aria Birch, Noel Johansen  oraz JR Bourne, znanego m.in. z serialu „ Teen Wolf”.  Jedyne co w tym serialu mnie nie zachwyciło to zakończenie. Moim zdaniem w ostatnich odcinkach wszystko dzieje się zbyt szybko i jest dość przewidywalne. Jest to  jednak jedyna rzecz, do której mogłabym się przyczepić . Serial miał swoją premierę 24 lipca 2017 roku na ABC. Składa się z dziesięciu odcinków 40-minutowych. Podsumowując, jeżeli szukacie fajnego, wciągającego, jednosezonowego serialu o tematyce kryminalnej to serdecznie polecam wam „ Somewhere between”.







Follow my blog with Bloglovin

You Might Also Like

4 komentarze

  1. Szukam jakiegoś dobrego serialu ostatnio więc chętnie go obejrzę :)
    https://ruudegirls.blogspot.com/2017/10/amiclubwear.html

    OdpowiedzUsuń
  2. dobrze że tu wpadłam, bo szukam czegos ciekawego!

    http://start-afire.blogspot.com/2017/10/jak-stac-sie-prawdziwie-szczesliwym-5.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Kurcze , szkoda że nie jest to cały film bo na seriale kompletnie nie ma czasu , ale wydaje się byc mega interesujący i coś w rodzaju '13 reasosn why' ( ktorego też nadal męczę) . Świetny post . Fajnie czasem poczytać o czymś do pooglądania -szczególnie kiedy nigdy nie ma sie pomyslu co :P

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń