MARSJANIN

października 08, 2017


Czyli spotkanie sam na sam z Marsem…

O CZYM OPOWIADA?
Straszliwa burza piaskowa sprawia, że marsjańska ekspedycja, w której skład wchodzi Mark Watney, musi ratować się ucieczką z Czerwonej Planety. Kiedy ciężko ranny Mark odzyskuje przytomność, stwierdza, że został na Marsie sam w zdewastowanym przez wichurę obozie, z minimalnymi zapasami powietrza i żywności, a na dodatek bez łączności z Ziemią. Co gorsza, zarówno pozostali członkowie ekspedycji, jak i sztab w Houston uważają go za martwego, nikt więc nie zorganizuje wyprawy ratunkowej; zresztą, nawet gdyby wyruszyli po niego niemal natychmiast, dotarliby na Marsa długo po tym, jak zabraknie mu powietrza, wody i żywności. Czyżby to był koniec? Nic z tego. Mark rozpoczyna heroiczną walkę o przetrwanie, w której równie ważną rolę co naukowa wiedza, zdolności techniczne i pomysłowość odgrywają niezłomna determinacja i umiejętność zachowania dystansu wobec siebie i świata, który nie zawsze gra fair…

MOJA OPINIA
Film z gatunku akcji oraz Sci-Fi. Obejrzałam go  niedawno, zwłaszcza ze względu na głównego aktora- Matta Damona. Jak przypuszczałam nie zawiodłam się. Film jest naprawdę dobry. Opowiada o wspaniałej walce o życie i silnej woli ducha. Sytuacja głównego bohatera wydaje się być beznadziejna, jednak on nie poddaje się i postanawia zawalczyć , bo przecież nie ma sytuacji bez wyjścia. Prawda? Mark wpada na wiele genialnych pomysłów , które pozwalają mu przetrwać na czerwonej planecie. W roli głównej wspomniany już wcześniej Matt Damon , znany z takich filmów jak: „Tożsamość Bourne’a”, „Elizjum” czy „Infiltracja”. W produkcji występuje również: Jessica Chastain, Kristen Wiig, Jeff Daniels oraz Kate Mara. Film powstał na podstawie powieści Andy’ego Weira „Marsjanin”.  Jego premiera odbyła się 11 września 2015 roku. Film otrzymał  aż 54 nominacje. Zdobył 10 nagród w tym m.in. 2 złote globy. Genialna gra aktorska oraz niesamowite emocje- tak można podsumować ten film. Polecam go każdemu kto chce zakosztować dobrego kina  oraz poczuć emocje towarzyszące walce o przetrwanie. 


   






Follow my blog with Bloglovin

You Might Also Like

12 komentarze

  1. Film wydaję się w porządku muszę polecić koledze, który lubi taki gatunek filmu :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  2. Gatunek filmu mi podpada, ale recenzja jest ciekawa. Może polecę mojemu chłopakowi :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Tego filmu jeszcze nie oglądałam, ale dużo o nim słyszałam. Jakoś nie mogę się za niego zabrać..

    OdpowiedzUsuń
  4. Hej jestem tu od Kingi Beściak, wpadłem tu i nie żałowałem, Świetna recenzja, pisz więcej takich wpisów.

    Pozdrawiam serdecznie. Może sam zrobię wpis dzięki za inspirację.

    OdpowiedzUsuń
  5. Oglądałam go! Zrobił na mnie ogromne wrażenie, mimo że nie lubię tego typu filmów.

    OdpowiedzUsuń
  6. film jest świetny. oglądałam z zapartym tchem

    OdpowiedzUsuń
  7. Dużo słyszałam o tym filmie i Twoja recenzja zachęca do obejrzenia filmu ale ten gatunek niestety nie jest dla mnie

    OdpowiedzUsuń
  8. Zobaczyłam ze względu na Jessicę Hastain, ponieważ poruszyła mnie jej gra aktorska w filmie Azyl.
    Marsjanin też nie taki zły, jak go niektórzy piszą.

    OdpowiedzUsuń
  9. Oglądałam i byłam zachwycona. Bardzo dobra recenzja :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam w planach obejrzeć ten film :)
    Fabuła bardzo mnie zaciekawiła, więc w najbliższym czasie zasiądę przed telewizor :D
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Sci-fi to całe moje życie i mogłabym oglądać tylko filmy tego gatunku! Ten też widziałam i bardzo mi się podobał :)
    MÓJ KANAŁ NA YT-KLIK
    NOWY POST-KLIK

    OdpowiedzUsuń