PIĘKNA I BESTIA

września 06, 2017



Czyli magiczna ekranizacja znanej nam wszystkim powieści…

O CZYM OPOWIADA?
Bella jest mieszkanką francuskiej wioski. Kiedy dowiaduje się, że jej ojciec Maurycy został uwięziony w pałacu okrutnej bestii, postanawia odnaleźć jego siedzibę. Dziewczyna oferuje mu swe życie, w zamian za życie ojca. Potwór przystaje na propozycję. Ku zdziwieniu Belli, bestia nie więzi jej w lochu. Zamiast tego dziewczyna zamieszkuje w pięknej komnacie pełnej zaczarowanych przedmiotów, takich jak: zegar , świecznik Płomyk , czy miotełka Puf Puf .Tymczasem Maurycy chcąc uratować swą córkę, zwraca się o pomoc do pewnego myśliwego - Gastona, który jest zakochany w Belli.

MOJA OPINIA
Od początku wiedziałam, że  adaptacja ta zostanie hitem tego pokolenia. Według mnie jest to najlepsza ekranizacja powieści spisanej po raz pierwszy przez Gabrielle-Suzanne Barbot de Villeneuve. Film jest po prostu magiczny. Urzekł mnie w 100%. Pomimo tego, że powstało już wiele adaptacji tej słynnej powieści,to film wyreżyserowany przez Billa Condona przebija wszystkie i jest dowodem na to,że odświeżanie niektórych historii ma sens. W rolę Belli wcieliła się znana przez wszystkich Emma Watson, którą mieliśmy okazję zobaczyć w trochę innym wydaniu. Wspaniale odegrała swoją rolę, zresztą jak wszyscy pozostali aktorzy. Zachwycił mnie także  Luke Evans, wcielający się w postać Gastona. Wspaniale oddał  charakter bohatera.  W filmie wystąpił również Dan Stevens, znany m.in. z takich filmów jak „Krocząc wśród cieni” czy „Gość” oraz Kevin Kline, znany z m.in. filmu „Francuski pocałunek”. W filmie zostało dodanych kilka scen, których nie mamy okazji zobaczyć w pozostałych ekranizacjach. Pomimo tego spora część  filmu stanowi wierne odzwierciedlenie scen z bajki. Film uzyskał dwie nagrody „ Złoty Popcorn”, za najlepszy film oraz za najlepszą rolę Emmy Watson. Jeżeli jeszcze nie mieliście okazji zobaczyć tej wspaniałej ekranizacji wszystkim nam znanej powieści to serdecznie was do tego zachęcam, ponieważ uwierzcie mi, warto.




Follow my blog with Bloglovin

You Might Also Like

10 komentarze

  1. Nie oglądałam jeszcze, ale chyba obejrzę ;)
    świetny post kochana ;P

    OdpowiedzUsuń
  2. Oglądałam i gorąco polecam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny post!! Muszę to wreszcie obejrzeć! :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Przymierzam się do obejrzenia, ale nie mogę jednak znaleźć czasu. Nadeszła chyba jednak pora! :) pozdrawiam, amsoff.wordpress.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Oglądałam to z przyjaciółką i naprawdę polecam ❤. Gdy czytałam tego posta miałam gesia skórkę. Myślę że jeszcze raz to obejrzę❤.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ogladalam i bardzo mi sie podoba, ale szczerze jestem rozczarowana sukienka Belli, myslalam ze bedzie nieco inna. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Byłam na tym filmie w kinie i pomimo tego że to bajka to był wspaniały! Piękna i Bestia to jedna z moich ulubionych bajek więc oglądałam z chęcią :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Słyszałam bardzo mieszane opinie na temat tego filmu, ale myślę, że i tak kiedyś obejrzę :) siostra nie dałaby mi żyć :)
    Cudownego dnia!
    https://coscudownego.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń