WIELKI MUR

sierpnia 31, 2017

Czyli bariera oddzielająca świat ludzi od świata potworów…

O CZYM OPOWIADA?
 Film opowiada o elitarnej  jednostce do spraw specjalnych, która  próbuje uczynić z jednej z najbardziej ikonicznych budowli świata – Wielkiego Muru Chińskiego – ostatni bastion dla ludzkości.


MOJA OPINIA
Film z gatunku fantasy, przygodowy. Zdecydowałam się obejrzeć go głównie ze względu na Matta Damona, czyli jednego z moich ulubionych aktorów. Na początku  myślałam, że będzie to film nudny, zbyt przerysowany, ale nie. W żadnym wypadku tak nie było. Film okazał się być naprawdę dobrą
chińsko-hollywoodzką produkcją. Opowiada o Wielkim Murze Chińskim – jednym z cudów świata. Wielki Mur Chiński jest największą budowlą wzniesioną kiedykolwiek przez człowieka. Rozciąga się na  8851 km. Budowano go przez 1700 lat, aż w końcu zbudowano... najdłuższą budowlę świata. Wielki Mur chronił przed wieloma zagrożeniami , tymi znanymi , jak i legendarnymi. Film przedstawia jedną z tych legend. Wbrew  pozorom w filmie nie występuje wiele wojen. W ciągu całego filmu możemy zobaczyć tak naprawdę jedną lub dwie. Pomimo tego, że jest to film z gatunku fantasy, opowiadający o wojnach i obronie muru występują w nim momenty, w których na sali kinowej było słychać śmiech. Oczywiście nie możemy zapomnieć o efektach specjalnych, ponieważ  jak przystało na film z gatunku fantasy tutaj również się pojawiają i są naprawdę dobre. Jeszcze kilka słów na temat aktorów, wspomniałam już o odtwórcy głównej roli Macie Damonie, którego możemy zobaczyć w trochę innej odsłonie niż zazwyczaj, ale w filmie występuje również: Tian Jing , znana z takich filmów jak „Kong: Wyspa Czaszki”. Na ekranie możemy zobaczyć także Andiego Lau oraz Pedra Pascala, znanego m.in. z  filmu „Władcy umysłów” oraz z serialu „Gra o tron”. Podsumowując, film mi się podobał. Fajna obsada aktorska oraz dobre efekty specjalne okazały się strzałem w dziesiątkę. Film okazał się być zupełnie innym niż go sobie wyobrażałam. Polecam go każdemu, kto chce zaznać dobrej  rozrywki, pośmiać się , a także dowiedzieć więcej o  Wielkim Murze Chińskim.




 

Follow my blog with Bloglovin

You Might Also Like

1 komentarze