THE EDGE OF SEVENTEEN

sierpnia 22, 2017


Czyli wspaniałe połączenie dramatu i komedii…

O CZYM OPOWIADA?
Film z gatunku dramatu i komedii. Opowiada o siedemnastolatce Nadine, która nie jest szczęśliwą nastolatką. Los dziewczyny staje się jeszcze bardziej nieznośny, gdy starszy brat zostaje chłopakiem jej najlepszej przyjaciółki. Nadine poznaje Erwina, który zostaje jej przyjacielem. Nastolatka, z pomocą nowego kolegi i swojego szkolnego mentora, pana Brunera zaczyna wierzyć, że jej życie nie jest aż tak okropne, jak dotąd uważała.


MOJA OPINIA
Spokojnie mogę stwierdzić, że jest to jeden z lepszych filmów, jakie widziałam w moim życiu, a widziałam ich już sporo. Elementy dramatu przeplatają się z elementami humorystycznymi.  Jest to film na którym zarówno płakałam jak i się śmiałam. Już genialne pierwsze kilka minut pokazuje z czym mamy do czynienia. Film ukazuje problemy z jakimi zmaga się większość nastolatek.  Nie opowiada on jednak o typowych i zarazem błahych problemach, tylko o naprawdę trudnych jak dla nastolatki sprawach takich jak : śmierć jednego z rodziców, problemy z nawiązywaniem nowych znajomości oraz dość ciężka sytuacja rodzinna. Do tego dochodzi oczywiście miłość, jak na każdą nastolatkę przystało. Ze wszystkimi  tymi problemami zmierza się główna bohaterka Nadine.  W końcu, przy pomocy przyjaciela oraz  wspaniałego nauczyciela  udaje jej się odnaleźć prawdziwe szczęście.  To tyle jeśli chodzi o fabułę tego filmu i krótkie jej podsumowanie. Oczywiście nie można zapomnieć  o aktorach, którzy w tym filmie odwalili kawał dobrej roboty. W roli głównej Hailee Steinfeld, czyli wspaniała aktorka, ale i bardzo utalentowana piosenkarka. Wśród aktorów możemy zobaczyć także Woodiego  Harrelsona, znanego m.in. z filmu „ Igrzyska Śmierci”. Tak jak już mówiłam jest to jeden z lepszych , a może i najlepszy film młodzieżowy jaki kiedykolwiek widziałam. Polecam go każdej nastolatce, która nie szuka banalnego filmu o dorastaniu, lecz dojrzałej i bardzo wzruszającej historii. Film został nominowany pięciokrotnie. Zdobył niestety tylko jedną nagrodę.













Follow my blog with Bloglovin

You Might Also Like

0 komentarze