BEFORE I FALL

sierpnia 18, 2017


Czyli dzień powtarzający się w nieskończoność…

O czym opowiada?
Bohaterka filmu ma wszystko, czego może dusza zapragnąć: idealnych przyjaciół, doskonałego chłopaka, a także świetnie rokującą przyszłość. Następnie, wszystko ulega zmianie. Po jednej pamiętnej nocy, Sam budzi się bez jakiejkolwiek przyszłości. Uwięziona bohaterka przeżywa na nowo jeden i ten sam dzień. W zaistniałych okolicznościach Sam zaczyna kwestionować swoje idealne życie. W taki właśnie sposób powolutku przybliża się do rozwiązania zagadki, dlaczego jej wspaniały byt nagle się wykoleił. Bohaterka musi poznać sekrety najbliższych jej osób, odkryć siłę pojedynczego dnia, aby zauważyć różnicę, nie tylko w jej życiu, ale też w życiach otaczających ją osób, mim skończy się jej czas.

Moja opinia
Piękny, emocjonujący i niezwykle dający do myślenia- tak właśnie za pomocą kilku słów mogłabym opisać ten film. Obejrzałam go z myślą, że będzie to fajny i lekki film na  piątkowy wieczór, jednak przerósł on moje najśmielsze oczekiwania. Fabuła, aktorzy oraz całe wykonanie filmu sprawiło, że ujął on mnie w stu procentach. Przepiękna historia jaką opowiada ten film sprawiła, że przez kilka dni nie mogłam przestać myśleć o moim życiu i  postanowiłam zmienić nim  kilka rzeczy. Uświadomiłam sobie, że nie jestem ,aż takim dobrym człowiekiem i, że zawsze mogę być jeszcze lepsza. Od tamtej pory staram się dostrzegać piękno każdego dnia i dziękuję Bogu za każdy dzień z mojego życia. Jestem pewna, że jeżeli wy również obejrzycie ten film to będzie mieć bardzo podobne odczucia do moich. Teraz trochę o aktorach występujących w tym filmie, bo o nich oczywiście też nie można zapomnieć. W roli głównej występuje Zoey Deutch, znana między innymi z filmów takich jak „ Akademia wampirów” czy „ Piękne istoty”. W kolejnej roli ,ostatnio jedna z moich ulubionych aktorek  czyli Halston Sage, znana między innymi z filmów: „Sąsiedzi”, „Papierowe miasta”, „You get me”. Innymi aktorami występującymi w tym filmie są: Logan Miller, Diego Boneta oraz Nicholas Lea. Film z gatunku jest dramatem. Swoją światową premierę miał 21 stycznia 2017 roku. Kończąc, bardzo polecam ten film. Wywarł na mnie ogromne wrażenie i zapewne zrobi to także u was!





 
Follow my blog with Bloglovin

You Might Also Like

0 komentarze