JESIENNE PREMIERY SERIALI, KTÓRYCH NIE MOŻNA PRZEGAPIĆ! – CZĘŚĆ I

września 11, 2017


Jesień to czas długich wieczorów, gorącej czekolady i seriali, które mają swoją premierę, bądź powracają z nowym sezonem. Dzisiaj chciałabym przedstawić wam pierwszą część  propozycji takich właśnie seriali, które idealnie nadadzą się na jesienne wieczory.


                                                        
                                                                    1.Riverdale- sezon 2  

  
                                                           
Serial opowiada o spokojnym miasteczku Riverdale, w którym tajemniczą śmiercią ginie nastolatek z wpływowej rodziny. Grupa przyjaciół próbuje rozwiązać zagadkę morderstwa.

O serialu tym słyszał już chyba każdy nastolatek, a jeśli nie to serdecznie zachęcam do obejrzenia. Pierwszy sezon serialu opartego na serii komiksów  cieszył się ogromną popularnością.  Zobaczymy jak widzowie przyjmą drugi sezon, którego premiera już niedługo.


                                                               2. Stranger things- sezon 2


W nocy 6 listopada 1983 w Hawkins w stanie Indiana w tajemniczych okolicznościach znika dwunastoletni Will Byers. Jego matka chce za wszelką cenę odnaleźć syna, część mieszkańców uważa jednak, że oszalała. Komendant miejscowej policji, Jim Hopper, rozpoczyna oficjalne śledztwo w sprawie zaginięcia. Następnego dnia w miasteczku pojawia się tajemnicza dziewczynka z nadprzyrodzonymi umiejętnościami, zdająca się posiadać wiedzę na temat tego, gdzie podział się Will. Kiedy mieszkańcy Hawkins zaczną zbliżać się do prawdy, będą musieli zmierzyć się nie tylko ze złowrogą rządową agencją, ale też znacznie bardziej podstępną siłą, która chce zniszczyć ich wszystkich

Wspaniały amerykański serial telewizyjny łączący w sobie elementy gatunków horroru i               science-fiction. Niesamowity klimat, aktorstwo i stylizacja na lata 80, w których dzieje się akcja. Premiera 2 sezonu już niedługo, bo 27 października. 

                                                                   3. Absentia – premiera


Fabuła serialu skupia się na historii agentki FBI. Funkcjonariuszka znika bez śladu w trakcie pościgu za przerażającym seryjnym mordercą z Bostonu. Wkrótce kobieta zostaje uznana za martwą. Jednak po sześciu latach zostaje odnaleziona w lesie, lecz nie pamięta, jak się tam dostała i co się wydarzyło. Po powrocie do domu dowiaduje się o powtórnym małżeństwie swojego męża oraz o tym, że została zamieszana w serię morderstw.

Ciekawie zapowiadający się serial kryminalny. W roli głównej kanadyjska aktorka Stana Katic. Premiera już 26 września! Kto będzie oglądał?

                                                          4.American Horror Story – sezon 7 


Jedną z bohaterek jest Ally Mayfair-Richards, która wraz ze swoją żoną Ivy prowadzi restaurację. Para posiada również syna o imieniu Oz. Niestety Ally boryka się z różnego rodzaju lękami i fobiami, a największą z nich jest strach przed klaunami. Mimo, że regularnie odwiedza doktora Rudy'ego Vinceta, który ze wszystkich sił próbuje jej pomóc, wszystko pogarsza się podczas wieczoru wyborczego, czyli podczas starcia Hillary Clinton z Donaldem Trumpem.

                                                                   5. The gifted – premiera


Fabuła „The Gifted” skupia się na dwójce zwyczajnych rodziców, którzy odkrywają, że ich dzieci posiadają nadzwyczajne moce. Rodzina dołącza do podziemnej siatki mutantów i musi walczyć o przetrwanie.

Kolejny serial o nadprzyrodzonych mocach, który jednak zapowiada się dość ciekawie. Premiera już 3 października.

Follow my blog with Bloglovin

You Might Also Like

26 komentarze

  1. Opisy naprawdę fantastyczne . 1 serial czyli Ravendale mogę osobiście polecić jest naprawdę fajny. A na inne seriale będę musiała obejrzeć.❤❤❤

    OdpowiedzUsuń
  2. Super!
    Właśnie czegoś takiego potrzebowałem
    Dzięki za zebranie wszystkiego w jednym miejscu.
    Opisy bardzo rzetelne i dające rozeznanie w temacie :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja z niecierpliwieniem wyczekuję premiery drugiego sezonu Riverdale i Stranger things, których obecnie mi bardzo brakuje ;(

    OdpowiedzUsuń
  4. oj nie mogę już doczekać się drugiego sezonu Riverdale <3
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  5. Najbardziej czekam na Riverdale , pozdrawiam bardzo ciepło 🎀

    OdpowiedzUsuń
  6. Zaprowiada się fajna jesień! 😃 Pozdrawiam ! Super wpis!

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo fajny post :) Zaciekawiłaś mnie paroma zapowiedziami może nawet się przymierzę do obejrzenia ;)
    Pozdrawiam
    http://ni3bi3ska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Zawsze chciałem się zabrać, ale nigdy nie mam zbytnio okazji na american horror story! A to już kolejny sezon!

    tutajjestem-lekkomyslny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Dzięki za inspirację, szukałam fajnych seriali na jesienne wieczory :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Z niecierpliwością czekam na Riverdale <3

    https://errorkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Horror chyba jest fajny, będę oglądać :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Opisy brzmią zachęcająco, może skuszę się na któryś

    OdpowiedzUsuń
  13. Szukałam własnie seriali! Jesienne wieczory czas zacząć <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Na jesień aż chce się oglądać! :)
    agnesssja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. O Riverdale oczywiście słyszałam, ale jeszcze się nie zabrałam za oglądanie. Za to bardzo ciekawi mnie The giftet, być może on pójdzie na pierwszy ogień.
    La-karolla.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Chciałabym w końcu obejrzeć 1 sezon pierwszej propozycji, jestem strasznie ciekawa tego serialu mam nadzieje że już niedługo będę miała okazję ♥

    OdpowiedzUsuń
  17. widze ze moje klimaty ;d ja bardzo polubilam kilka propozycji HBO, na jesien jak znalazl :) nie gardze tez tematyka zjawisk nadprzyrodzonych :D
    pozdrawiam i zapraszam do siebie! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Oglądam mało seriali, bo zazwyczaj moje tygodnie są mocno nieregularne i co chwilę przegapiam odcinki! :D Ale może się postaram tym razem to naprawić, najbardziej zaciekawił mnie ostatni tytuł ;)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie!
    coscudownego.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie lubię horrorów, lecz Riverdale to mój ulubiony serial!

    https://martini2000.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Już nie pamiętam kiedy oglądałam fajny serial który by mnie wciągnął w swoją historię.

    OdpowiedzUsuń
  21. Kurcze niestety nie oglądam seriali, ale stwierdzam, że bardzo pomocy wpis dla miłośników serialii ;) <3

    OdpowiedzUsuń
  22. Muszę obejrzeć stranger things ^^
    Bardzo przydatny post!
    Pozdrawiam
    Under-my-controll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Słyszałam o Riverdale, chociaż nie oglądam seriali. Czasem tylko obejrzę anime w wolnym czasie. :)
    https://pokazswepiekno.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Najbardziej z tych seriali zainteresował mnie Absentia i oczywiście Riverdale 😆 Na 2 cześć Riverdale czekam już od kilku dobrych miesięcy! Znasz może dokładna datę, kiedy ma się pojawić na ekranie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Premiera w Stanach Zjednoczonych będzie miała miejsce 11 października,a więc w Polsce zapewne parę dni później będziemy mogli już oglądać serial z polskimi napisami.

      Usuń