47 METERS DOWN

października 23, 2017

Czyli podwodna walka o przetrwanie…

O CZYM OPOWIADA?
Spędzające wakacje w Meksyku Lisa i Kate decydują się na ekscytującą przygodę, podczas której, z wnętrza specjalnej ochronnej klatki dla nurków, będą mogły podziwiać piękno podwodnej flory i fauny. Nie przypuszczają, że wywołujące dreszczyk spotkanie z rekinami zamieni się w koszmar, gdy pęknie lina łącząca je ze statkiem. Na głębokości 47 metrów, zdane wyłącznie na siebie, w obliczu kurczących się zapasów tlenu, będą musiały stanąć oko w oko z żarłaczem białym – podmorskim drapieżnikiem, którego przysmak stanowi ludzkie mięso.

MOJA OPINIA
Film z gatunku thriller. Osobiście uwielbiam filmy o rekinach i obejrzałam ich już kilka. Ten był kolejny i powiem wam, że nie był najgorszy. Większość filmów o walce z podwodnymi zwierzętami ma bardzo podobną fabułę. Nic dziwnego, bo co innego można wymyślić? Ten w pewnym sensie również się do nich zalicza, jednak nie do końca. W tym filmie możemy bowiem zobaczyć kilka wydarzeń, sytuacji , z którymi ja w innych produkcjach, o podobnej tematyce jeszcze się nie spotkałam. Inaczej mówiąc , w kilku momentach bardzo zdziwiłam się zwrotem akcji. Wspomniałam już o tym, że nie ma on zbyt „oryginalnej” fabuły, dlatego też jest dość przewidywalny. Co nie zmienia faktu, że w niektórych momentach naprawdę poczułam ciarki na plecach.  Końcówka filmu nie była taka ,jakiej oczekiwałam i byłam bardzo zaskoczona oglądając ją. Film swoją premierę miał 2 sierpnia 2016 roku. W rolach głównych występują:  Mandy Moore, Claire Holt (znana m.in. z seriali  „H2O,wystarczy kropla” oraz „The Originals”), Matthew Modine oraz Yani Gellman ( znany m.in. z serialu „Słodkie kłamstewka”). Podsumowując, jeżeli lubicie filmy o rekinach to myślę, że fajnie obejrzeć także ten. Wiadomo nie jest to film najwyższych lotów, aczkolwiek myślę, że nada się na jesienne wieczory z nutką adrenaliny przed ekranem laptopa lub telewizora.






Follow my blog with Bloglovin

You Might Also Like

5 komentarze

  1. Bardzo jestem ciekawa tego filmu, chętnie obejrzę :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  2. Czasami jak w telewizji jest emitowany jakiś film o rekinach, to chętnie oglądam, bo jest w tym mały dreszczyk emocji ;D tego nie widziałam, ale chętnie zobaczę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam filmy o rekinach i moim marzeniem także jest zobaczyć dużego prawdziwego rekina . chętnie dowiem się wiecej o tym filmie .

    Zapraszam także do mnie : https://oliwkamila.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. niestety takie filmy to nie moja bajka ;D ale Ty zaciekawiłaś mnie recenzją tego filmu :) pozdrawiam
    mojaszafamodnaszafa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam takie filmy, a ten jest świetny po prostu ! ;)

    Zapraszam do siebie na nowy post :)
    migliorevita.blogspot.com/2017/10/sweet-dream-od-twinkledeals.html

    OdpowiedzUsuń